Tuesday, 3 January 2012

1D10T ! !

Alololo kawan kawan yang saya sayangi sekalian :)
Well, arghhhhhhhhh ! aku da buat bnde aagak bodoh.
but thats not my fault
tu memang penyakit aku sejak masuk maktab lagi
allergic nak bercakap dgn lelaki yang pelik pelik
aku just boleh berbicara dgn orang yang da bole get-in
example-nye, my CLASSMATES !
tadi, ade sorang kawan lame, LELAKI of course
chat aku and ajak berbual
bayangkan lahh, baru chat aku da dpt rse allergic tueh.
and akhirnye aku buat bodoh x reply chat dye
and officially dapat pangkat SOMBONG.
tapi ade satu ayat aku takfaham samada dye 
PUJI
atau
HINA
perghh, kpd kawanku tersebut,
sorry, aku mmg bermasalah nak berbual ngn lelaki
especially yang da bape tahun tak nampak batang hidung.
thats why smpai skang aku takpernah ade kawan baik yang ber-sex-kan
L E L A K I :)


hopefully kau bole bace ni and faham.
k, nak nonton jap 

jumpa lagi pada masa akn datang

-F.I.N-

No comments:

Post a Comment