Wednesday, 1 February 2012

tajuk#16

aku ada seekor kucing. meoowwww. 
die kaler hitam putih and she's pregnant.
gaahhhh ibu mengandung ini. 
tapi kan,
haritu aku ngan family aku balik kampung letak lah die kat luar tpi lepas balik rumah mane ibu mengandung aku ni ?
gahhhhh. 
sampai harini die tak balik lagi.lupe rumah dah ke kau ?
ke dah beranak ? Adoi nk beranak pon balik lah rumah dulu mengom.
and hopefully die tak kene langgar oleh raksasa kereta dan motosikal  even kanak-kanak kejam dan manusia perut penuh taik.
hilang dah peneman mase bosan aku.
huhu. mane kau? :(
then mase hilang die, aku cbe lah nk berbaik-baik ngan sekor kucing kaler coklat nie.
tpi pak cik ni garang sgt lah.
dekat sikit je mule lah telinga lekat kat kepala nk cakar-cakar aku.
adoi meowww kaler coklat kau maken menyedihkan aku tahu tak ? 
haishh sedih tahu tak ?


dah tu je. bye2 meowww


end of story and i hope you will be fine meowww  .

No comments:

Post a Comment