Friday, 23 March 2012

sweet gitu :)

assalamualaikum... dengan ini tamat lah sudah aku menonton
WONDERFUL LIFE. ouh cite ni sgt mencuit hati. fes time aku tgk mse tu dajah 5 en. kire la da bpe taon bru skrg na tgk. na recall la katekan. org recall note2 stdy tpi aku recall korean drama. haha. skali skala takpe. halal je eh. tpi kan aku na ckp cite ni mmg superb sdih la. ep 1-9 tu ok la na gelak2,, lawak sgale bagai sume ade. msuk ep 13 and so on mmg berair mate aku. sedoh woo. the kids was so adorable. aku rse mcm na cubit2 je pipi bdak tuh. seyes comel gile. pnadai kot blakon ! ok give a round of applause..hehe.

comel gile kan.. tgk dia blakon lagi laa aku rase na cabut je pipi dy kasi kat aku. hehe


after all,, sebnanye aku na buangkan sgale sdih aku dgn menonton cite2 ni yg sdikit sbyk mghiburkan aku. *ayt skema skit mlm ni*..

yg paling aku na post skrg adalah.....


cute kan laki ni. na order satu ! *memang kdai mamak kan*
even dy hero kedua aku tak kisah pon kalau girl tu dengan dia.
dlm cite tu dy sgtlah cool n macho weh ! :D

lots of story






No comments:

Post a Comment