Tuesday, 3 April 2012

bandar lama

sudah lama rasanye tak update. tehee. mcm tak tahu yedok ?
haritu aku pegi jalan-jalan cari makan. lalu sane lalu sini. 
then aku lalu satu bandar nie. i loike it bery bery mucha . haha. nk kene sepuk ka madi ?
sbbnye ?
sbb stail bandar tu. stail die yang lama. dgn rumahnye. dgn medannye. dgn kedainye. vintage gitu. tehee. tpi beat ah bdr camni walaupun bukan moden.
pastukan kalau kat kg aku kalau raya nanti mesti penuh keta kat halaman so aku dah boleh terbayang rumah2 lama kat situ penuh org sanak saudara. eceh.
contoh bandar ? 
bdr kuala lipis, bdr sg lembing dan lain2 bdr yg aq pon tak hingat.


dah tu je. i hope korang igt lagi kampung korg dan sudi-sudilah ziarah sanak saudara. haha.

end of story
:)

No comments:

Post a Comment