Sunday, 22 April 2012

Betis Panjang

Assalamualaikum u ouls :D *tolong #IR animo lap habuk* 
hahaha bajet gile buat hash tag
kayy, sekarang saya mahu cakap tentang BETIS PANJANGGGGG
eeeeeeee, saya rasa ni semua sbb simptom BOSAN
dan membuatkan saya banyak berfikir
Lately, saya banyak tengok somethng yang berunsurkan media hiburan
mostly omputeh punya channel

warghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
panjangnya betis mereka
nak betis panjang *atau bahasa mudah faham saya mahu TINGGI lampai*
hahahahah nampak kan simptom bosan saya dah critical
teruk teruk fuhh *terduduk mengeluh*
 
kayy, korang boleh abaikan semua ni
hahahahahhaha
saya dalam usaha nak cari cure Bosan saya
nadia, awak dah sampai istana kah ?
taknak tolong rawat kebosanan saya ?
hahahahahhaha

kay, yang lain sila rajin post
saya fedap bukak takde post baru
IR animo jugak jadi penyelamat fedap saya

sekian, undur diri dulu :)

 -F.I.N-

No comments:

Post a Comment