Sunday, 8 April 2012

Bilik Kekebalan :(

Assalamualaikum u ouls :) *hugs angin*
Hai kengkawan special to BukuHitam's Crews 
Hmm, today saya nak cerita tentang BILIK KEBAL

Apakah ?

Seperti sedia maklum, setiap rumah yang dibina oleh para kontraktor
Pasti terdapat sekali beberapa ruang privasi yang dipanggil BILIK TIDUR
Kadang-kadang besar, kadang-kadang kecil
Kadang-kadang 1, kadang-kadang sampai 10
And semua orang pastinya mempunyai bilik impian idaman hati

Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Tension lah, aku nak BILIK SENDIRI!!!!!!
Taknak kongsi bilik dengan mana-mana manusia
Tolonglah faham
Fedap doe kongsi bilik ngan adik aku
Dia sedap hati buat sepah, dah balik asrama, macam @#$% aku lak yang kena kemas,
Perghhhhhhhhhh menyirap doe.
Bila jadi macamni, serius aku rindu bilik aku kat asrama
Ada katil sendiri, locker sendiri,
Aku yang buat sepah, aku yang kemas, baru puas hati !!!

Nanti kalau dah ada bilik sendiri *kalau ada*
akan aku kebalkan bilik tu buat kod letak segala kunci biar aku sorang je boleh masuk


EOS, teringat doe 52. Purplish gitueh :D

Dapat bilik macamni, nampak katil tu ? Memang tempat aku berkubanglah kan. Takkan keluar bilik !

Siapa yang rasa macamni dan pernah/sedang/akan mengalami situasi ini ???

Mood: STRESS

-F.I.N-


1 comment:

  1. betul aq pon nak bilik sndri!
    hdup aq mrane weh..
    tdur mrempat..merata-rata aq tpksa tdo sbb tade bilik sndri..haihh..
    signature,haha..

    ReplyDelete