Wednesday, 2 May 2012

hello may. hello new life :)

hello may. 
-
korang nak taw tak. i've started my new life. soo. harini gua nak menggatal sikit kat blog ni... eh dah lame gua tak menggatal ngan sesape. dah dekat sebulan 0..0 serius la. haha. 
-
last post i said that i've fall in love kan???
-
dua hari lepas ad sorang mamat ni kan. die IM aku. tetibe je. i never have any conversation ngn die. add kat fb je. jumpe byk kali la. tpi keje asek ban gua je. sakit hati tu ade gak.. haha. kata nak ajak aku gi makan burger. manusie ni bukan satu kelas ngan aku. dia pon bukan budak mrsm. heee. cool tak? haha.
-
malu la gua nk post conversation die ngn gua. haha. bajet je. ok la. die ajak gua gi makan burger. mule2 gua ingat die main-main je. sbb die ni perangai siot sikit ngan gua. tpi die serius. WOW *blushing*
-
haha. mmg la bahagie habis. sebab die tu HANDSOME!!! 
-
tapi bile hari kiteorang janji tu. iaitu malam semalam. bila dah janji nak makan burger kat burger king. nak pergi naik kereta die. heee. tapi last-last tak jadi sbb gua yg screw kan. hhaha. sbb gua tak sempat sampai inti pada waktunya. salahkan ktm. haha. tade la.
-
lepas die text gua cakap dah siap belum? masa tu sedih gile. sbb gua still kat the mines ni. die cakap. esok laa. tpi nak exam chemistry dah. hehe. lepas tu gua cakap la tak boleh maybe. then die kate lagi. "tapela, aku belanja kau next sem. mase tu makan la bpe byk burger kau nak" haha. ok. terharu *blushing lagi*
-
the end cite mrepek gue. haha. blog ni asik cite pasal bnde serius plus mrepek. and i will be the first cerita pasal love story gua. love story la sgt. haha
-
lagi selalu. before aku seriously end this. tadi jumpe ie lg. terserempak je. die ngn kawan-kawan laki die. then i passed there. die lambai kat gua. okey *serius blushing* . gua senyum je balik sbb rmi kawan2 die yg mmg gua kenal dan selalu brutal brsama. so gua terus belah. tanak nmpak muke blushing. haha. 
-
tengok tu. kan dah cakap. i will get the better one to make me smile. that will make me happy. terima kasih ALLAH sebab bagi mamat yang hensem  + baik + mulut cam siot sikit untuk aku menggatal. 
-
kbai semua. hahaha. samapi sekarang gua senyum lagi. heeee
-
told ya IR animo in love :)

3 comments:

  1. haha. amboi chuaaaaa. hahahahahaa . eos :)

    ReplyDelete
  2. mane ad. mane ade. *muke innocent* IR

    ReplyDelete
  3. Huaaa , chua dah boeh menggatai. Nak masuk U jugak cepat ! nak menggatai. Comel nye mamat tuh weh. Next sem post gamba kau makan burger ngn die woot :)

    Cikapronungu , hugs and kisses :*

    ReplyDelete