Saturday, 2 June 2012

BELAJAR

assalamualaikum...hiakk... :D setelah sekian lme akhirnye aku bjaye update blog. kt sne na update mmg xla dgn line lebih lmbap dri siput.. hmm ok pada crew2 bku hitam yg bru msuk blaja slmt msuk alam dewasa. hihii... cuak x? F.I.N pye la asyik debar2 je. rilek ye aok. aku dlu pon x tdo mlm sbb duk pikir psl keesokannya... EOS jgn sdih2 weh. kt sne pon aku slalu gak ngis sebnanye. hahaha. ok malu. yela balik sebulan skali je. tu pon balik mse cuti hjung mnggu. kejam gila x bgi aku cuti lme2. so mse ni bru aku rse duk jauh camne. nak2 kt sne org2 pelik2 je.. kdg2 rse geram gila especially time na gurau2.. rse menyampah gurau ngn dia,, pastu kua la fakta2.. mak aihh aku main2 je,, seyes rse annoying gurau dgn budak PANDAI.. tah pape je. tu kdg2 aku mls na bcakap taw. mule la igt aku bad mood ke hape padahal tanak ckp da sbb ckp skit je nati klua la FAKTA serba tahu dia tu.. eiiii rse na lenyek je ngn batu.

seyes mood kt mktb slalu je dtg time duk sorang2... mse kt mktb beria na hbis skolah.. ni skrg hamik ko rse rndu gler kt mktb... byk memori yg syokk punye.. hehee... bila da makin besa hdup da jd lain. sume kene sndri. ok satu lgi aku na share. ade sorg ni kan suke sgt la membebel .. igt dy tu mak aku ke. only my MOM je bole membebel kt aku eh. tu ssh dduk rumah ni. aku lebih rela duk asrama.  mulut da la LASER .. sabaq jelaa... 




kdg2 na je simbah air pns yg bru menggelegak time tuh... grrr.. nseb aku saba. tngu la ade pluang aku akn jd SARCASTIC gile2 SPECIAL  tuk ko.. mcm kt bwh ni 



ade plak yg ske mengarah org...yela kat uma bibik buat sume kan. untungla~~ dtg sni je sruh aku plak jd bibik dia. tahniah tahniah.

BABY TU PON PANDAI MARAH


seyes rse na duk asrama je wehh... :( rndu korang sgt...

lots of story


No comments:

Post a Comment