Monday, 6 August 2012

berita tergempar : bile mummy buat pelik2

qayed telah selamat dilahirkan walaupun aku still nak panggil dia NAUFAL. tahniah cken. uhukk uhukk. terharu rasa nak meleleh2 ni. okokokokok. bayi telah selamat dilahirkan. sihat. comel. gebu. suci. semua nya ciri-ciri yang ada kat aku. bayi. dengarlah nasihat mak ni. hahaha. jangan dengar sangat maksu tu bila dah besar nanti. 
-
tetiba rasa nak ada bayi pulak masa carik barang-barang naufal tu. 
-
semalam saya dpat text dan ada orang nk ada anak bersama saya!! *Woohooooo*
-
sbnrnya aku takut -,- . am just eighteen and don't feel anything about marriage or couple at all. dan mak saya sudah mula pelik-pelik nak usha anak kawan die untuk aku.
-
HELLO!!!! tudung pon pakai tidak betul.senget-benget. gigi terabur. (akan dibaiki bulan sepuluh ni). muke berjeragat (ok over -,-). otak mereng-mereng lagi. degree pon tak amik lagi. masak pon dapur hangus. pegang pisau pon pengsan. but SERIOUSLY!!!! i don't want to get married this early. taw la anak bujang orang tu baru grad dari mesir. doctor muda tu. TAPI!!!!  aku tak berselera wey. sumpah laaaa. gilaakkk apa.
-
just hoping the mother is not very serious or i'll be dead chicken. mana aku nk campak burger? ok dah mula gatal!! STOP IT GIRL!! 
-
-serious mode-
-
sapa yang mengalami macam aku ni. kita kne protest. bawak banner bagai untuk mak-mak kita. hal ini demikian kawan-kawan aku pon ada dah mak-mak mula merapu cakap pasal nak kahwin awal ni. :O
-
AKU TAK SANGGUP WEY!!! 
-
aku masih nak beronggeng, menonggeng, bersama semua orang termasuk penagih dadah pon jadi la. bakal isteri yang masih SANGAT tidak matang. tahap kesengalan yang sangat TINGGI!! memang buat mak mertua pengsan la ada menantu macam aku ni. atau korang2 sekali ni
-
KBAI!!!!! :DDD




7 comments:

  1. waaa seronok kot kawin awl. hahahaa.. ok gatal. mum's choice always the best.. doc kot. amik jela..heheh :D -LOS-

    ReplyDelete
  2. jemput lahh aku ke
    majlis perkahwinan kau nanti:D
    signature

    ReplyDelete
  3. kepada LOS---> mmg la gatal naaa. tpi ni NIGHTMARE!!! tak berselera aku doe
    kepada SIGNATURE ----> tgu aku kawen ngn burger baru aku jmput kau. hahaha

    ReplyDelete
  4. hahaha.... ok la. tpi jgn lupe ajak aku skali mse kau kawin. aku nak mkn seblah pengantin.. boleh ? haha -LOS-

    ReplyDelete
  5. boleh je. depan pengantin pon aku bagi. boleh makan hadap kau. :DD

    ReplyDelete
  6. wehhhhhhhhhhh kau taknak, suruh mak kau pinangkan untuk aku ahh. hahahaha. nak kawen awal doe XD -FIN-

    ReplyDelete
  7. kau nak ea? amik la. aku pass kat kau jejaka doc katang tu. hahaha :D -IR-

    ReplyDelete