Friday, 10 August 2012

errr ~~ kejap KEJAP.

ada sorang mamat nie nama dia Ali [ bukan nama sebenar ('.'* )] haha.
dia sangat hensem, anugerah tuhan.
aku selalu usha dia bila dia lalu. 
usha biasa-biasa jelah okey ~~ haha ?
nampak sangat ke"pervert"an di situ. yay !
tapi dia s elalu nampak pelik? bila nampak aku.
so aku ingin memberi dua situasi 

konklusi 1

dia bengang mungkin dengan aku sebab selalu mengusha dia . hahahahaha. tapi just wanna say here , maaflah awak saya memang macam nie bila mengusha, tapi adakah over saya usha awak sampai awak nak bengang ? saya tade pun mintak number bilik awak?, number awak, kelas awak, waima modul awak berapa pun saya kurang sure mahupun nama pun saya tak tahu.
dan saya jugak tak jugak berkata awak pakwe or lebih geli hubby saya kan ? sekian terima kasih :)


atau mungkin mata aku macam nie bila mengusha mamat "Ali " nie. freaky tak ? haha

konklusi 2

okey fine, konklusi nie mungkin-s sedikit perasan. haha. sebab konklusi nie aku menyimpulkan dia suka aku . ahaks . itulah sebab dia suka sangat malu-malu depan aku. but I am really really sorry Ali, if you want to express your feeling to me and will ask to be your special at the time we're studying, I would denied it. Insyaallah. 

konklusi 3

nie mungkin sebenarnye kot ? dia memang sebegitu perangainya : malu-malu. amboi lebih pompuan hang nooo. hahaha. haish pompuan zaman sekarang nie. haha. dia pulak yang jaga pandangan, jaga hati. tapi aku ? meliarkan lagi mencari santapan mata dan racun hati.

the realities are sometimes are hurtful and delightful but then it make us stay on the ground. but I would say : tak salah berangan kekadang untuk penambahbaikkan bahagian imaginasi otak kita sebab dulu aku jugak tak suka berangan tapi sekarang occasionally aku akan berangan jugak lah . haha. 

tapi pekata untuk bukuhitamcrews sambung my story and make it longer to make it as our story ?

12 comments:

  1. jap jap..ni kesah benar ke dongeng??
    hahaha..bengong eos..seram aku nampak gamba
    tu time pukul 3.oo pagi..
    signature

    ReplyDelete
  2. haha. mungkin lah betul. kau rasa ? haha.
    kan kan kan ? aq mencari gambar dalam google range " crazy eyes girl " pun macam orang ketakutan tengok hantu. haha

    ReplyDelete
  3. hahaa.. mcm bes je. letak la gmba boy tu dari kau letak gmba hntu ni weh !! hahah.. -LOS-

    ReplyDelete
  4. sokong eos!! nak gamba
    noha version 18 jugakk..Auwwww..wooff wooff
    miawwww..
    signature

    ReplyDelete
  5. eh, helooo ~~ yg ini bukan norman hakin version 18 nye. ini orang lain ehhh

    ReplyDelete
  6. aku tau laa ni bkn noha 18..aku nak kau upload la gamba si ali ni ngn noha 18..haihh..

    ReplyDelete
  7. adoi. lagi lag dia perasan aku stalk die sengal

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. ehem ehem noha apakah ? noha ? ehem ehem noha 18 ? apakah ? hmm, btw eos, ni cerita fakta atau mitos weh ? hahaha. and gambar minah tu, mengommmmmmm terkejut ahh. hahaha :D -FIN-

    ReplyDelete
  10. haha. to FIN : err ~~ betul mungkin ? ntah. hahahahaha. ask nadia about noha18

    ReplyDelete