Sunday, 23 September 2012

senyum nampak gigi :B

assalamualaikum semua!! heeee :DD ok muka excited sbb tak dapat makan. sekarang ni me is in serious hunger because i can't eat anything accept for bubur and oat.
-
haha
-
the reason is because~~~~~~~~~~~~~~~~~
wooo~~~~~
~~~~~~~~~
ombak-ombak ~~~~~ k stop =='
-
i have my braces already guys!!!!
-
and it is GREEN!!
-
taraaaaa~~~
-
-
muka excited kan tayang gigi. heee :DD tapi perut ni lagi excited nak makan nasi ~~~~
-
dah dua hari aku tak makan nasi and like seriously perut aku sakit gila. kelaparan ==. adakah ini satu cara untuk kurus?? heeee. 
-
esok aku akan berangkat ke camp btn iaitu satu camp yg mmg merepek nk pupuk semangat kewarganegaraan aku konon. tak nmpak ke chua ni dah cukup patriotik dah . haha :DD
-
dan aku memikirkan camna la nk hidup kat btn tu weyyy. dengan activiti lasak bagai tu dan aku tak cukup carbohydrate. grrrr. mmg aku bawak bekal oat yg sgt banyak untuk ke camp tu. tpi mampukah perut ini tahan dengan oat saj ??? hishh. pening perut aku pikir. 
-
ok nak pack barang. wish me luck guys!!
-
:DD

4 comments: