Tuesday, 2 October 2012

award!

Assalamualaikum girlsss!

tetiba hari ini I rasa terpanggil pulak untuk mengepost entry walaupon I dah ada report yang menyeru-nyeru menagih simpati I mintak disiapkan. but never mind. ignore about the report and let us proceed to the reason why i write this entry okay girlss?? 
sorry i can't hear you.. 
say 'okay' girls!...
louder please..
yeah like that..
muahhh:*
marvellous tau u'olls ni tau..
I LIKEEEE!!

okay! sebelum aku pergi jauh, terlebih dahulu aku ucapkan tahniah kepada #BukuHitamCrews sebab blog kita menang anugerah: INTERNATIONAL MOST VISITED BLOG 
setinggi tinggi ucapan tahniah aku ucapkan kepada kita semua di atas kejayaan ini. semoga dengan pencapaian ini akan mendorong blog kita untuk terus maju ke hadapan. buat pengetahuan korang kejayaan kita menjadi buah mulut orang ramai di laman sosial twitter..
 selain itu juga aku juga nak ucapkan tahniah di atas kemajuan kita yang terkini iaitu blog kita dah ada CHATBOXX!! dengan kehadiran chatbox ini maka keselogkkan kita menang anugerah lebih terserlah dan berita dapat disampaikan denagn lebih cepat dan efektif seperti di bawah :


Tahniah kalian! peningkatan seperti inilah yang kita mahukan dan diharapkan akan berterusan sampai bila-bila..

seiring dengan pencapaian kita, maka publisiti dan keglamouran juga perlulah diupgradekan.maka sebagai pengarah bahagian publisiti aku mencadangkan supaya kita membuat t-shirt blog..berikut adalah idea kreatif dan inovatif aku..

bahagian depan t-shirt 
  
 
dan berikut pula bahagian belakang

okay.diharap korang boleh meninggalkan komen untuk penambahbaikkan cadangan aku ni yerr..sekian sahaja.harap maklum..


dont ignore this post. im telling you!

1 comment:

  1. Wehh do agree 100% Jommm baby girls sekalian. Wahh teruja mak u ouls ! -FIN-

    ReplyDelete