Monday, 8 October 2012

Orang Utan VS Pokok. Adakah akan berakhir ?

Assalamu'alaikum everybadehhhh

Hello hello FIN in da house
Well tadi kat laman pencicit ada tercetus satu peperangan di antara Sang Pokok dan Orang Utan
Pada mulanya peperangan dicetuskan oleh Raudhah Abdullah di laman muka buku



Dengan bangga beliau mengisytiharkan bahawa beliau ber-whatsapp dengan NOHA
Maka, kami -NOHA's jemaah- tidak dapat mendiamkan diri begitu sahaja
Raudhah ibarat minyak yang membarakan kemarahan kami
Dan PERANG mula tercetus antara Signature bersama FIN menentang Raudhah



Dan aku mula dengan permainan emosi dan perasaan

Hmmm signature pun nak jugak -,- HAHAHA

Makaaaa Raudhah menyebabkan kami bergaduh
Peperangan bermula tatkala aku cuba menyatakan fakta bahawa diriku mempunyai ramai stalker yang menyebabkan aku terpaksa memanggakan pencicitku.
Namun disanggah hebat oleh signature yang kemungkinan cemburu akan statement fakta itu 
Aku cuba menerangkan bahawa itu semuanya benar. 
Namun..........



Signature jeles dan bersetuju untuk mengadakan peperangan. Aku tak faham dengan minah ni. 
Boleh je kan bermaaf-maafan. Hmmmmmm -,-

Dan bila signature mengetahui bahawa aku sedang memegang satu rahsia negara yang amat besar, oleh kerana kekepohan dan sifat mak jemah yang sebati dalam dirinya, maka beliau mula memujuk rayu supaya aku memberitahu cerita sebenar. So signature -,-

Dan Signature cuba mengumpan dengan bermain dengan memori silam


Namun pada akhirnya, kami "berbaik".... Ye, hati FIN sangat lembut dan penuh dengan kesucian. You dont say ? HAHAHAHAHA



Kami bersatu dalam memberikan semangat kepada adik-adik kami yang bakal menduduki PMR pada esok hari. Huh kami sungguh mithali ? Awwww don't mention it *^_^*




Maka berakhirkah peperangan ini ? Ya, daku juga berfikir sebegitu. Namun.....
Signature, signature, signature, *geleng kepala laju2* *okay terkehel*

Persoalannya, Bilakah dan adakah peperangan antara kaum Pokok dan Orang Utan akan berakhir ?
Siapakah yang menjadi pilihan anda ? Do give your opinion in the comments box or chatbox. Thank you !


-F.I.N-




9 comments:

  1. orang utann..
    eh tak nak laaa..
    nak pokok laaa..
    hihihi
    aku ir animo

    ReplyDelete
  2. hmm nak pilih pokok ke utannn??
    pokok laa kot..
    belakang umah aku ada pokok jambu..
    go pokok go pokok!
    tashaa

    ReplyDelete
  3. blahhhhhhhhhhhhh. Aku tahu tu kau doe SIGNATURE. Bapaklah tak malu undi diri sendiri. hancur negara doe kalau kau jadi pemimpin. HAHAHAHA. Fes time jumpa orang angkat tong sampah sendiri. HAHAHAHAH -FIN-

    ReplyDelete
  4. weh ape ni? ape ni weh?
    aku tak tahu apa-apa pon..
    alaa kau finn..
    cakap laa kau jeles org ngundi aku..
    bueekkk sama kau:P

    ReplyDelete
  5. hahhahahhaa... sengal doh signature.hahahhaa -los-

    ReplyDelete