Friday, 12 October 2012

sambungan 3

sambungan dari kisah nadia nye : click here to read yoo

" hoi kau mende berangan tengah makan nie weh " sergah rakan dhiah
 LAHH aku berangan rupe-rupenye. eh mane pulak si ali nie, tadi ade kat situ. adoi spoil betul si syaz nie. sepak kang . 
getus dhiah dalam hatinya yg tulus bersih. kah kah kah !

" eh, pendrive aku tertinggal kat kelas ah, tolong lah ade lagi takpun ade manusia yg baik hati pulangkan kat aku " kata dhiah kepada rakannya .

" lah, lek ah nanti pasni kita kan ada kelas praktikal science komp. gi h jap time tu, "

tibe-tibe ~~~~~~~~

* awak nie mardhiah eh ?* text datang dari sape tah masuk ke telefon dhiah dan dhiah mengiakannya.

* awak, nie saya jumpa pendrive awak kat makmal. boleh datang kat cubicle ambik dari saya tak ? *

wahh, alhamdulillah dah jumpa pendrive aku. pg je lah cubic ambik nanti. yay ! getus hati dhiah.

dia pun bergegas-gegas ke cubic nak ambik pendrive tu. TIBE-TIBEEE ! !

OMG ! ali ke rupe-rupenye. hehehehehehehe. dhiah gelak terbahak-bahak di dalam hati. tapi dek kerana malu tidak kepalang dhiah blah terus tanpa mengucapkan terima kasih kepada ali. 

ps : cerita nie benar-benar berlaku tapi ganti ngan noha 18. serius tak tipu cuma aku ade ubah-ubah sikit nak pendekkan citer. hehehehehehehehehe.

eosssss :)

 
  





1 comment:

  1. plissss madiii!!
    aku nak tgk muka noha 18
    pleaseeeee!!!!
    tandatangan

    ReplyDelete