Saturday, 22 December 2012

HARAPAN SETINGGI AWAN

disini saya ingin mengucapkan syukur Alhamdulillah terhadap result yang telah didapati untuk semester 1 dan saya juga berharap dapat mengekalkan prestasi untuk semester yang seterusnya.

okey, dah macam yb . tapi biarlah aku nak merasa jadi yb kejap. shut up. 

beberapa sebelum ini , kat matriks ade karnival jom masuk u bagai tu lah.

aku punya target perubatan lah, but then as I was hearing the syarat-syarat untuk masuk course perubatan, IT WAS HEART BREAKING ! memecahkan segala urat hati aku dan juga meranapkan harapan setinggi awan aku. (T.T) sob sob sob.

semua syarat-syarat tu nak keputusan spm. dafuq. aku slack satu je kot. mcm tak guna dpt 4 rata kat matriks. guano nie rakan-rakan ? tanak masuk u swasta sebab yuran dia pun setinggi awan jugak. iashhh, kenapa lah pihak u nie ambik jugak keputusan spm. 

kalau niat aku nak masuk matriks sebab nak baiki result aku yang perghhh sedapp untuk menonggeng tu tapi gini pulak jadinya. aiyaaakkkk. penin penin.

tapi ingat ! Allah itu maha merancang maha mengetahui. mungkin dapat or kalau tak dapat pun mungkin ada perkara yang lebih baik Allah sediakan.

end of story :)

No comments:

Post a Comment