Tuesday, 1 January 2013

Happy New Year Whatever Korang !!!!

ASSALAMU'ALAIKUM WBT(sila jawab salam sebelum meneruskan pembacaan huhu )


Well well west dah masuk tahun baruuu kan ?
So apa habaq kalian semua di tahun yang baru lagi bersih dan aman ?
hihi
sedar tak sedar, sebenarnya kita dah lama masuk tahun baru ni
Sejak Maal Hijrah sebenarnya tapi kita mesti nak ikut kalendar masihi jugak kan
Sebab kita pun dilahirkan ikut kalendar masihi, betul tak ? ke tak ? hahaha

Well, what is my intension for le new year ? Sebenarnya banyak sampai tak tertahu
Tapi nak accomplish kan tuuuuu.... Wallahualam
Cuma apa yang aku harapkan, kita semua semakin TAHU apa yang kita semua nak dalam hidup,
dapat bezakan antara baik dengan buruk
dapat bezakan antara ilmu dan jahil
dapat bezakan mutiara dan kaca (cehhhhh ayat buku alaf 21 kot hahahaha)
Tak payah fikir jauh2 kot selagi kita tak dapat betulkan apa yang tak betul dalam diri kita
(NOTE: NASIHAT UTK DIRI SENDIRI !!) (warna AHLONG sudah keluar mehh)

Hmmm yang pasti header tu AWESOME credit to IR Animo (booooooooooo) haha
Korang, doakan aku kuat tau sebab aku takut, aku rasa aku macam cepat jatuh je lately ni
Kalau korang dapat rasakan mende pelik2 kat aku, jalankan tugas korang sebagai sahabat aku pleaseeee
Tegur tegur tegur dan terus menegur !
Jangan buang aku tau hihihi *touching tak korang ? XD *

Well, sebenarnyaaa aku cuma nak ucapkan Selamat Tahun Baru jee. 
Karya aku macam dah malap dalam blog ni
So aku nak sumbangkan sikit jejak dalam bukuhitam ini :)

Akhirulkalam (ayat alaf 21 lagi hahaha) semoga korang takkan pernah lupakan each other
Pleaseeee itu je yang aku mintak
Kalau ada yang terasa hati kat aku sepanjang TAHUN LEPAS, aku mohon maaf sangat
Maafkan aku tau korang ? hee :)

Kay itu sahaja dari saya yang menawan dan jelita ni (maafkan saya sbb tak dapat tahan diri dari memuji diri sendiri)
Semoga kita semua tergolong dalam kalangan para mujahidah yang akan terus berjuang kat jalan Allah swt
Aamiin ya Allah :)

-F.I.N-

No comments:

Post a Comment