Thursday, 14 March 2013

mind fuck!.

korang. harini post tak berapa baik. aku nk luahkan segala benda aku tgh pikir. segala benda dalam otak ni. tak taw dah nak cerita kat sesiapa lagi. nasib baik kehidupan aku dekat inti ni lagi berapa bulan je lagi. or should i say. satu bulan je lagi. next sem. ada short sem dan aku kena amik mpw sbb aku tak amik lagi. dan aku plan nak duduk off campus je. nak isolate dari semua orang. especially bullshits here
-
semalam aku kena ambush. mmg benda tu akan ubah macam mana aku treat orang lepas ni. aku dilabel perempuan ketiga. yang cuba interupt love story datuk dan datin. diorang jugak cakap aku ni sebenarnya orang gaji yang cuba goda datuk dan menjadi perempuan simpanan datuk dibelakang datin. WHAT THE FUCK!!!!!!
-
ok. datuk dan datin tu adalah pasangan kawan baik di inti. tapi takkan la bullshit sangat aku nak rampas kawan baik kau. memang lepas ni aku berjanji aku keep distance dari datuk tu. tak hadap la wa dengan datuk tu. baik goda ayah aku yang memang datuk tu!!! ada la faedah sikit. mana taw dapat iphone baru ke. 
-
lepas tu pagi tadi dengan serabainya datuk tu tanya " kau suka aku ke? sebab lain macam sikit je sekarang ni" ni memang kena WHAT THE FUCK besar-besar dari aku ni.
-
sumpah la makin aku tawar hati nak duduk inti ni. hadap manusia-manusia perasan petala ke seratus. haihhh. lepas tu aku cakap
"TAK. kenapa? lain apa?"
-
dia balas. "dari pandangan orang lain. potensi tu ada"
-
MY GOD!!!! siapakah orang-orang tu? yang korang usha aku tu pehal? jadi paparazzi tak bergaji nampak. apa nye yang lain? shoot on my face la gila? aku rasa aku layan kau dengan perangai aku yang tak matang dan selamba badak buat apa aku suka je. tu lagi la menunjukkan betapa aku takda perasaan kat datuk-perasan tu.
-
mari sini wa cakap something. clarify things first. bagi kawan-kawan yang pernah tengok macam mana aku pernah suka kat gajah dulu. mcm mana aku layan gajah? aku nak tengok dia pon tak boleh. malu terlampau sampai boleh memalukan diri sendiri lagi. cakap lagi laaa. tak pernah. text kat fon pon perlu keberanian kalah gunung everest. walaupun sekarang letak gajah depan aku pon aku tade rasa apa-apa dah. haihhh.  tapi dengan-datuk-perasan ni. takda perasaan malu lansong. aku gelak cam pontianak depan dia. mencarut suka hati aku. cakap apa aku nak. buat apa aku nak macam dunia ni aku yang punya. 
-
rasa nak bagi PELEMPANG satu taw tak!!!!!!!
-
jadi lepas ni. bagi orang-orang yang usha aku tu. cipta rumors cam bodo ni. aku tak taw korang jeles ke? apa-apa yang korang nak la. suka hati la. kalau tak puas hati baik cakap depan-depan. aku perlukan hidup yang tenang di inti bagi last-last moment. entah bila aku pernah dapat peace kat inti ni. dari mula masuk sampai dah nak habis ni pon tak dapat-dapat lagi
-
i will keep distance from that datuk-perasan tu. jadi datin tayah nak tergugat sangat kalau aku ni lawa lagi dari kau ke. apa-apa laaa. sebab aku dah tak hadap ngan datuk kau tu. dan aku makin meluat dengan semua orang di inti ni. tahniah kerana buat aku demikian. i just can't wait to get out of this world HELL!!
-
dan aku dah tawar hati nak suka sesiapa. AND I HAVE BECOME MORE HEARTLESS. dan sekarang aku rasa nak tarik je jantan mana-mana jadi boyfriend aku ke laki aku lpas tu bawak depan mata pasangan datuk datin perasan tu. dan paparazzi cam sial tu dan cakap. i have a better man. cisss. macam la aku ni tak laku sangat. 
-
#moodmenulisdalamkemarahan

3 comments:

  1. Weh apsal over sgt datuk datin tu? Looser gila.Sabar ye Ir animo..aku sokong kau ! -los

    ReplyDelete
  2. ciss. kurang ajar punya datuk!! ni datuk mana ni chua? habaq mai sikit kat aku. datuk k ka datuk z?
    kehkeh. t.t

    ReplyDelete