Tuesday, 5 March 2013

SPM #1

Assalamualaikum.

usai sudah aku menelaah pelajaran, aku pon mengambil keputusan untuk menyambung bacaan picisanku. aku sempat memerhati gelagat rakan-rakan sebilik aku. mereka semua sedang lalai dan leka dengan aktiviti masing-masing. dalam banyak aktiviti-aktiviti yang dijalankan oleh mereka ada seorang di antara mereka yang aktivitinya menarik perhatian aku. beliau sedang menganalisis dan meneliti gambar-gambar kenangannya sewaktu di alma maternya dahulu. beliau tersengih seorang diri melihat gambar-gambar tersebut. ini membuatkan aku terpanggil untuk membuka album sewaktu aku masih di alam persekolahan. Sambil lagu nyanyian Soko, "I will never love you more" dimainkan, aku mengimbau kembali kenangan-kenangan yang telah terukir suatu ketika dahulu saat sahaja skrin aku memaparkan satu demi satu gambar-gambar beku tersebut.

arghhh, aku penat berbahasa begini!!

masihkah kau ingat peristiwa ini?








hahahaha. sakai dohh gambar ni.
baiklah. cukuplah sampai di sini sahaja hari ini. kalau cerita banyak-banyak nanti tidak ada pula yang mahu aku ceritakan.

p/s: aku tahu 'life must go on and never look back' tapi sukahati akulah nak cakap pasal benda yang dah berlalu.

3 comments:

  1. ni air milo tumpah time bbq haram kat blok A ke?

    ReplyDelete
  2. ni air milo tumpah waktu petang kat bilik aku.
    air milo tasha beli kat kafe rasenye yg tumpah.
    chua buat.

    ReplyDelete