Saturday, 6 April 2013

KE-KONPIUS-AN

sekarang aku tengah konfius dengan cita-cita aku.
kejap rasa nak jadi, kejap rasa tak nak jadi.
boleh tak aku nak jadi, tapi tak jadi jugak pada masa yang sama.
haha. ada tak kerja macam itu ?
kalau ada tolong bagitahu ASAP. 
aku jadi power rangers je kalau susah sangat mikir. 
kalau jadi power rangers nanti boleh jadi idola adik aku, best gak kalau dia ada patung figura aku terpacak kat tepi tv tu. haha. 

itu adalah selingan sahaja. hahaha.

dah lama aku tak menjejakkan mata, otak, jari dan segala perkara yang melibatkan usaha untuk menaip dalam ini. banyak aku nak citer ni.



  1. .aku dah nak final woiii. lagi 2 minggu. untunglah bebudak PALAM dah habis. studying my ass off right now tapi yeke ? tido awal bangun lambat sokmo je kau ni. ass  off lah sangat. ass increasing size ada lah. arghh, banyaknya lagi tak study~~ haha. tetibe strss tak memasal.
  2. haritu aku ada masuk temuduga untuk jadi facilitator untuk minggu orientasi pelajar baru batch depan kat sini tau. antara percakapan aku dengan penemuduga 
penemuduga : okey, Mardhiah tolong cakap ape maksudnya LCT.
 me : uhh, macam variety ke ape teacher ? hahahahaha. (sambil gelak tak tahu malu) * dalam pemikiran aku dengar elcity sebenarnya. haha.*
 penemuduga : tapelah, next questions, yada yada yad

 malam tu aku tanya ah kawan aku LCT tu natang apa. pastu dia jawab 
        " love, care and trust ", aku macam like whaattt ! natang tu rupe-rupenye.
     disebabkan salah dengar aku jawab merepek meraban. bagus bagus. haha.


pray for me rakan-rakan~~ 

dah bye. hahaha.


eos :)




No comments:

Post a Comment