Thursday, 16 May 2013

and I'm over

dear people,
I can't fly. that's it. result dah keluar. dan aku tak lepas syarat
-
just pray the best for me. aku tak taw apa nasib aku ni.

Tuesday, 14 May 2013

I'm frozen

I’m frozen and I’m totally cool J . He’s engaged and life must move on people! I’m a strong one and no doubt with it. Hahahahah :D 

Monday, 13 May 2013

SERAM~~~~~~~~

woi woi! sape post entry kat bawah nii? seram woii! jangan depressed. semua benda boleh bawak bincang:) cer citer cer citer.



Wednesday, 1 May 2013

Karya Mantap Seorang Ratu

Assalamualaikum rakyat yang beta cintai sekalian
Betalah Ratu Cantik Menawan untuk alam ini
Maka hormatilah kecantikan beta hahahahaha
Tidakkkah kalian merindui karya beta dalam ruang penulisan alam maya ini ?
Rindu bukan ? Beta sudah lama mengetahui maka beta rajinkan diri ini jugak untuk menulis
Maka kalian haruslah berterima kasih kepada beta
Sayangilah beta dan undilah beta hahahaha INI KALILAH !!!!! XD
Apa khabar kalian ? Di Malaysia, di India, di Mesir dan mungkin juga di syurga ?
Sihatkah kalian ? Sudah makankah kalian ? Sudah mendapat rehatkah kalian ? Sudah solatkah kalian ? Sudah mandikah kalian ?
Jika YA merupakan jawapan kalian bagi soalan-soalan beta di atas maka BERSYUKURLAH kalian.
*Tadah tangan ucap ALHAMDULILLAH*

Beta sebenarnya sangat merindui untuk menaip karya2 mantap beta namun jiwa yang walang dan juga diri yang amat malas untuk menggerakkan jari runcing beta, maka tiada satu pun karya beta dalam ruang penulisan alam maya ini.
Maafkan beta sesungguhnya...

Siapa rindu beta ? Say hooooooooooooooo

Buang ego kalian. Ini perasaan kalian sebenarnya terhadap beta, bukan ?

and this is my reaction !!!


and this is Justin Bieber's reaction :

Kwaja justin bieber ni. Muka dah macam penyu dah beta tengok ! Beta murka !

hmmm untuk pengetahuan rakyat beta sekalian, beta akan memulakan kuliah pada bulan hadapan
maka beta akan menjadi student sem 3 pada sem hadapan
beta harap sangat supaya rakyat bukuhitam sekalian dapat mendoakan beta supaya beta layak untuk menduduki proffesional exam pada sem 4.
Hal ini demikian kerana, exam itu amat bermakna untuk masa depan beta untuk memerintah alam buku hitam ini dan juga untuk beta menjadi semakin cantik menawan.
Beta rasa mata beta sudah semakin berat, perut juga sudah kenyang
dan beta rasa beta terlalu kurus jadi beta harus menambahkan berat badan beta dengan tidur seperti beruang kutub utara dan selatan berhibernasi.
Maka izinkanlah beta mengundur diri dahulu
Beta berharap sangat agar karya ini dapat melepaskan nafsu asmara rindu kalian terhadap beta. Okay ?
Inshaa allah, jika ada jodoh dan diizinkan Ya Rabb, maka beta akan turun padang untuk bersama kalian
Untuk memadu kasih sayang beta bersama kalian, bercumbu-cumbuan di tapak kaki beta 
*hahahahahahahahahahahahahaha*

*krap**krap**bunyi jari runcing beta yang sudah dipatah-patahkan. Jari runcing beta harus berehat ! *Sapu lotion dan segala bahan kimia*

Kay beta harus undur diri sekarang. Ingat, jangan lupa undi beta. INI KALILAH !!!! hahaha

-F.I.N-