Saturday, 8 June 2013

PERACAYA TAK ?

majlis bertunang. hihi.

Perkara lain ialah aku sangat teruja dengan perancangan genting. weeeee. harapan menggunung setinngi gunung everest yang telah dijejaki oleh pandaki felda supaya perancangan ini tidak terbatal secara semulajadi atau tidak semulajadi. aku potong leher sesekor kalau tak jadi. muahahahaha. 

dan rakan-rakan, sem 2 ni aku tidak mencapai matlamat aku untuk mendapat 4 flat. serius mengecewakan. 

aku ada isi upu. aku isi doktor perubatan veterinar untuk upm. walaupun ada sedikit allergic terhadap kucing dan seangkatan tapi kan aku rasa dah terawat kot ? hahaaha. redah aja. yang tanggung aku.<-- ayat nampak berani. doakan aku mendapat tempat di upm rakan-rakan. heeeee

end of setori    :)



2 comments:

  1. semoga kau mendapat tempat di upm.

    ReplyDelete
  2. ejaan tittle "peracaya" tu mmg disengajakan ke apa?

    ReplyDelete